About me


domingo, 28 de agosto de 2011


Hi! My name is Sofia Pereira and I'm the girl that founded this blog. I'm 21 years old and I live in Setúbal, Portugal. Inventing Fashion was created in August 2011 as a blog that shows you a little of my personal style and my ideas about "knowing wear". I always enjoy seeing blogs with this content, so I tried to take chances. 

Hope you like it
Thank you all so much!

Olá! O meu nome é Sofia Pereira e eu sou a "rapariga" que fundou o blog. Tenho 21 anos e moro em Setúbal, Portugal. Inventing Fashion foi criado em Agosto de 2011 como um blog que mostra um pouco do meu estilo pessoal e as minhas ideias sobre o "saber vestir". Sempre gostei de ver outros blogs com este conteúdo, e por isso tentei arriscar. 

Espero que gostem 
Obrigado a todos!

Sem comentários:

Enviar um comentário